Jedan mali vic

Blesave izjave

Slikica dana


Z A G O N E T K E

utorak, 03.07.2007.

24. zagonetka – opet neke noge

Molim one koji znaju rješenje jer su ga već prije čuli da ne sudjeluju u rješavanju zagonetke. Također molim sudionike da ne traže rješenja po internetu, jer onda sva igra gubi svoju draž i nije zanimljiva. Hvala na razumijevanju!

Sreća zbog diplome još traje, sreća zbog auta još više traje, sreća zbog dobivenog posla traje... ali danas je i tužan dan... kao mnogo puta dosada vozio sam na aerodrom jednu meni jaaakooo dragu osobu i uvijek mi je teško rastati se s njom. + kasnije sam dobio poziv od kuće koji me totalno ražalostio i bacio na dno. Ok, nije baš tako strašno bilo, ali moram čekati petak dok stvari istjeram na čistac, ali ako je istina to što sam čuo, neke drage osobe mi nece više biti toliko drage. No, htio sam reći da kad sam se vraćao s aerodroma na Krku i išao prema Crikvenici vidio sam da dvojica stopiraju. Stao sam i povezao ih. Skužio sam da su Njemci, a moj njemački.... nije da se ne mogu porazgovarati s njima, ali ipak prvo što sam ih pitao je bilo Do you speak english?. Obradovao me odgovor Yes! I tako smo se mi raspričali i jako su mi se svidjeli. Jedan ima 27g, a drugi 14g i kazu da su prijatelji, s tim da je ovaj od 14 veći od ovoga koji ima 27, no ja sam veći od obojice. Začas smo stigli do Crikvenice, pa sam im ponudio da ih malo provozam po gradu, pristali su ali samo ako me ne ometaju i ne oduzimaju mi vrijeme, rekao sam da ne moraju brinuti oko toga. A nakon tog đira sam ih odvezao i u Tribalj i Drivenik (Crikveničko zaleđe). Baš smo se lijepo ispričali i postali smo jako dobri, razmjenili smo emailove, jer nemaju mobitel. To me skroz začudilo, idu pješice do Dubrovnika,a nemaju mobitel, nemaju ga čak ni kod kuće, kažu da imaju fiksni i to je dosta.
No, dosta priče, dobio sam društvo, moram ići. Pobjednik je Wizard Lady. Cestitam!

Odgovor: Dalmatinac na magarcu (no priznajem i Mujo na magarcu)

Kad se rodi hoda na 4 noge, kad odraste na 2 noge, a kad ostari na 3 noge.
Što je to?


Pozdraw! mah

- 17:45 - Daj me pohvali (15) - Papir u akciju!!! - #

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (9)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (12)
Svibanj 2006 (12)
Travanj 2006 (7)
Ožujak 2006 (26)
Veljača 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anketa




Opis bloga
Mislim da ce ovo biti mali dnevnik jednog ne tako malog studenta

Blog utemeljen 16.02.2006

FFriendly
RRare
EEmotional
SStrange
HHot
PPopular
RRefreshing
IIntelligent
NNaughty
CClever
EEnergetic

Vaše ime:




My ICQ
171-264-896

E-mail
fresh_prince@net.hr

Najpametniji
Kikica..................5 pobjeda
Mira alapača.......3 pobjede
Rtzuoip.................1 pobjeda
Luka i Mario..........1 pobjeda
Wizard Lady.......4 pobjede
SamoIstina.........5 pobjeda
Sexy Ivana...........1 pobjeda
Luftić....................1 pobjeda

Neriješene zagonetke:
10. zagonetka
21. zagonetka